Obsługa mieszkańców w dniu 31 grudnia 2024 r. będzie prowadzona w godzinach 8.00-15.45. Ze względu na skrócenie godzin pracy punktu kasowego Urzędu Miasta Legionowo do godz. 12.30, po tej godzinie wniesienie opłaty na miejscu będzie niemożliwe. Interesanci, którzy będą chcieli złożyć wnioski o wydanie paszportu po godzinie 12.30 będą musieli posiadać wydrukowane potwierdzenie wniesionej opłaty. Potwierdzenie wniesionej opłaty musi dotyczyć transakcji zrealizowanej, a nie zleconej.
Poniżej link z informacją odnośnie opłat za wyrobienie paszportu.
https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/oplaty-paszportowe
Prosimy również pamiętać, że do wniosku o wydanie paszportu należy załączyć zdjęcie wykonane w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Zdjęcie musi spełniać wymogi zdjęcia biometrycznego.
Poniżej link z informacją dotyczącą zdjęć.
https://www.gov.pl/web/uw-mazowiecki/fotografia-paszportowa
Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Biuro Obsługi Mieszkańca / Kancelaria (centrala) tel.: 22 7640 100, 22 7640 400 fax: 22 7640 450
Sekretariat starosty tel.: 22 7640 419, 22 7640 469
e-mail: kancelaria@powiat-legionowski.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00 - 16.00