30 stycznia 2009

Poszukujemy sekretarki

Starosta Legionowski ogłosił konkurs na stanowisko sekretarki. Termin składania ofert upływa 6 lutego br.

1. Wymagania niezbędne:

a) Wykształcenie średnie lub wyższe
b) Doświadczenie w pracy na tożsamym stanowisku minimum 1 rok
c) Dobra znajomość komputera (Word, Internet)
d) Umiejętność zarządzania czasem i dokumentacją
e) Umiejętność ustalania priorytetów
f) Operatywność, odpowiedzialność
g) Dyspozycyjność
h) Zaangażowanie w wykonywaną pracę
i) Odporność na stres 


2. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwo ukończenia szkoły –ksero)
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (świadectwa pracy – ksero)
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze:1800 zł – 2250 zł brutto + dodatek stażowy (liczony od 5 lat udokumentowanego stażu pracy – 5 % wynagrodzenia zasadniczego i 1% za każdy kolejny rok pracy) oraz nagrody w systemie kwartalnym

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko sekretarki/asystentki w Wydziale Obsługi Starostwa do dnia 6 lutego 2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie – (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu ) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.). 
Do dokumentów aplikacyjnych powinno być także dołączone oświadczenie następującej treści: „Ja, niżej podpisany/a legitymując/a się dowodem osobisty Seria Nr oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych”.