26 czerwca 2012
Szkolą dla klienta


Eurojakość w Urzędzie – szkolenia kadry samorządowej powiatu legionowskiego gwarancją sprawnej i rzetelnej obsługi klienta" – to nieco przydługi tytuł działań, dzięki którym pracownicy Starostwa Powiatowego rozwiną umiejętności sprawnej obsługi mieszkańców.

Szkolenia rozpoczęły się w maju 2012 roku. Obejmują dwa działy – umiejętności interpersonalnych oraz marketingu i PR. Poniżej przedstawiamy zdjęcia prezentujące pracę naszych urzędników podczas szkolenia z umiejętności interpersonalnych. Zdjęcia z marketingu i PR, w którym udział bierze również kadra kierownicza Starostwa, pojawią się na stronie projektu już wkrótce.

Informujemy również, że zakończyło się podsumowanie badań satysfakcji klienta, które odbywały się w naszym urzędzie w lutym 2012 roku. Chcielibyśmy Państwu bardzo podziękować za czynny udział w badaniu – każda wypełniona przez Państwa ankieta jest dla nas niezwykle cennym źródłem informacji. Wyniki badań już wkrótce pojawią się na naszej stronie projektu. Zapraszamy do odwiedzin!
Foto
  Szkolenia rozpoczęły się w maju br.
Foto
Szkolenie w zakresie umiejętności interpersonalnych