11 stycznia 2007
Pracuj w komunikacji

Starosta Legionowski ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w wymiarze 1 etatu na stanowisko podinspektora w Wydziale Komunikacji. Termin składania ofert mija 19 stycznia.

STAROSTA LEGIONOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY



w wymiarze 1 etatu na stanowisko
podinspektora w Wydziale Komunikacji


1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie co najmniej średnie
b) Znajomość obsługi komputera
c) Znajomość procedur administracyjnych

2. Wymagania dodatkowe:

a) Doświadczenie w administracji będzie dodatkowym atutem

3. Zakres wykonywanych zadań m.in.:

a) Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie
dowodów i tablic rejestracyjnych, wydawanie praw jazdy
b) Wydawanie decyzji i zaświadczeń w zakresie objętym ustawą prawo o
ruchu drogowym
c) Bezpośrednia obsługa interesantów

4. Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom –ksero)
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (świadectwa pracy – ksero)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko do dnia 19 stycznia 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie – (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu w wypadku dokumentów złożonych osobiście) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.).
Do dokumentów aplikacyjnych powinno być także dołączone oświadczenie następującej treści: „Ja, niżej podpisany/a legitymując/a się dowodem osobistym Seria Nr oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych”.



Jan Grabiec
Starosta Legionowski