15 lutego 2007
Logo naszego powiatu

Starosta Legionowski zaprasza do udziału w otwartym konkursie na logo promocyjne Powiatu Legionowskiego.

Regulamin konkursu
na projekt graficzny - logo promocyjne Powiatu Legionowskiego

§ 1

Starosta Legionowski zaprasza do udziału w otwartym konkursie na logo promocyjne Powiatu Legionowskiego.
§ 2

Celem konkursu jest wyłonienie projektu logo, czyli znaku identyfikacji wizualnej, które zostanie wykorzystywane we wszelkich materiałach promocyjnych Powiatu Legionowskiego.
Do konkursu przyjmowane będą propozycje logo w dowolnej formie plastycznej (rysunek, grafika, prezentacja komputerowa).
§ 3

Projekty logo powinny przewidywać możliwość wszechstronnego wykorzystania (na drukach firmowych, wizytówkach, tablicach, banerach, reklamach, gadżetach, pucharach, medalach, itp).
§ 4

Warunki uczestnictwa
1) konkurs ma charakter otwarty.
2) Istnieje możliwość organizacji wewnętrznego etapu konkursu przez szkoły i przedszkola znajdujące się na terenie powiatu. Organizację konkursu na poziomie wewnętrznym określa i przeprowadza dyrektor danej placówki.
3) każdy uczestnik może przedstawić dowolną liczbę propozycji logo.

§ 5

Premiowane będą prace, w których autorzy uwzględniają:
- specyfikę regionu i cechy charakterystyczne powiatu,
- miejscową tradycję historię,
- pomysłowość,
- staranność wykonania, kompozycję, itp.
- profesjonalizm wykonania
§ 6

Termin i warunki dostarczenia prac:
1) prace należy dostarczyć do dnia 31 marca osobiście, lub przesłać pocztą elektroniczną na adres promocja@powiat-legionowski.pl lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Sikorskiego 11, z dopiskiem na kopercie „Konkurs na logo Powiatu Legionowskiego”.
2) Prace winny być opatrzone imieniem i nazwiskiem autora oraz adresem i ewentualnie numerem telefonu.
§ 7

Zasady przyznawania nagród
1) o wyłonieniu zwycięzcy konkursu zadecyduje powołana specjalnie w tym celu Komisja Konkursowa, zwana dalej Komisją w skład której wejdą 4 osoby.
2) komisję powołuje Organizator.
3) organizator przewiduje jedną nagrodę główną - Cyfrowy Aparat Fotograficzny oraz nagrody dla laureatów wewnętrznego etapu konkursu przeprowadzonego wg. § 4, pkt 2 Regulaminu.
4) w uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość przyznania specjalnych
wyróżnień.
5) decyzja Komisji jest ostateczna i nie podlega zaskarżeniu.
6) wybrane projekty logo biorące udział w konkursie zostaną przedstawione na stronie internetowej www.powiat-legionowski.pl
7) Laureat zostanie powiadomiony o przyznaniu nagrody pisemnie, telefonicznie lub mailem.
§ 8

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w kwietniu 2007 r.
§ 9

Prawa Autorskie:
Nadesłanie prac jest równoznaczne z wyrażeniem zgody Autora pracy lub jego prawnego opiekuna na publikowanie pracy w środkach masowego przekazu oraz wykorzystywanie prac w celach promocyjnych Powiatu Legionowskiego, w tym w dalszych pracach nad ustanowieniem znaku graficznego - loga powiatu. Nadesłane prace przechodzą na własność Organizatora na podstawie podpisanej po rozstrzygnięciu konkursu umowy, która stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
O publikacji prac decyduje Organizator konkursu.
Autorzy prac lub ich prawni opiekunowie przystępując do konkursu powinni złożyć oświadczenie iż w przypadku wyboru ich projektu przeniosą prawa autorskie związane z projektem znaku graficznego - loga promocyjnego nieodpłatnie na organizatora konkursu i zgadzają się na przetwarzanie danych osobowych, stosowanie do wymogów przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.). Administrowanie danych osobowych uczestników konkursu przez Organizatora obywać się będzie wyłącznie w celach związanych z organizacją niniejszego konkursu.

Starosta Legionowski
Jan Grabiec



UMOWA (Projekt)

zawarta w dniu ........... kwietnia 2007 r. w Legionowie, pomiędzy Powiatem Legionowskim – Starostwem Powiatowym w Legionowie z siedzibą przy ul. Wł. Sikorskiego 11, reprezentowanym przez Zarząd w osobach:
1) Jana Grabca - Starosty,
2) Janusza Kubickiego – Wicestarosty,
przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu Legionowskiego – Grażyny Szczubełek, zwanym dalej Zamawiającym
a ..................., zamieszkałą/ym w ............................., przy ul. ..........................................., NIP: ................................. legitymującą/ym się dowodem osobistym o numerze ....................................., zwanym dalej Wykonawcą o treści następującej :

Do umowy nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), gdyż wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 6000 EURO, zgodnie z art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych.
§ 1

1. Wykonawca przenosi na Zamawiającego całość praw majątkowych do loga promocyjnego Powiatu Legionowskiego, którego projekt stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej umowy. Przeniesienie autorskich praw majątkowych do przedmiotu umowy obejmuje następujące pola eksploatacji:
a) utrwalenia na różnego rodzaju nośnikach
b) zwielokrotniania określoną techniką,
c) wprowadzania do obrotu,
d) wprowadzania do pamięci komputera ,
e) wyświetlania,
f) udzielania licencji na wykorzystanie,
g) nadania za pomocą wizji lub fonii przewodowej albo bezprzewodowej przez stację naziemną oraz internet,
h) nadanie za pośrednictwem satelity,
i) równoczesnego i integralnego nadania przez organizację radiową lub telewizyjną.
2. Zamawiający ma prawo dalszej odsprzedaży przedmiotu umowy w zakresie nabytych praw autorskich majątkowych bez zgody Wykonawcy.
3. Wykonawca wraz z autorskimi prawami majątkowymi, opisanymi w ust. 1 przenosi na Zamawiającego własność egzemplarzy dzieła w postaci loga promocyjnego Powiatu Legionowskiego.
§ 2
Za przeniesienie praw autorskich do loga promocyjnego Wykonawca otrzyma na własność cyfrowy aparat fotograficzny marki .................................... typ ............................................. Prawo własności w/w aparatu będzie stanowiło wyłączne wynagrodzenie Wykonawcy za przeniesienie autorskich praw majątkowych, jak również za przeniesienie własności egzemplarzy dzieła.
§ 3

Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 4

W sprawach nieuregulowanych umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle wykonywania postanowień umowy strony poddają pod rozstrzygnięcie Sądowi właściwemu dla Zamawiającego.

§ 5

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

Zamawiający Wykonawca