10 grudnia 2007

Burmistrz szuka pracownika

W Urzędzie Miasta i Gminy Serock rozpoczął się konkurs na stanowisko kierownika Referatu Administracji i Promocji.

 

Urząd Miasta i Gminy w Serocku Rynek 21 05-140 Serock
ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

kierownika Referatu Administracji i Promocji


I. Wymiar etatu: 1 etat,

II. Wymagania niezbędne:
a)obywatelstwo polskie,
b)wykształcenie wyższe, 
c)staż pracy- co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata na stanowiskach, o których mowa w art. 3 ust.4pkt.1 ustawy o pracownikach samorządowych, 
d)umiejętność obsługi komputera, znajomość zagadnień i przepisów dotyczących funkcjonowania samorządów,
e)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 

III. Wymagania dodatkowe: 
a)dyspozycyjność, samodzielność w działaniu, umiejętność współpracy,
b)znajomość zagadnień i staż pracy w zakresie promocji i budowania wizerunku firmy, 
c) znajomość regulacji prawnych za zakresu: samorządu terytorialnego,postępowania administracyjnego, zamówień publicznych i zarządzania zespołem ludzi, umiejętności negocjacyjne,
d) znajomość języków obcych

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
a)kierowanie pracą referatu, 
b)wykonywanie zadań wynikających z zakresu działania referatu, określonych w regulaminie organizacyjnym urzędu (regulamin organizacyjny dostępny w na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl), 
c)opracowywanie materiałów dotyczących rozwoju i promocji gminy,
d)przygotowywanie i gromadzenie dokumentów z zakresu współdziałania z organami władzy państwowej, samorządu terytorialnego i innymi instytucjami,
e)nadzór nad przygotowywaniem zezwoleń na prowadzenie sprzedaży alkoholu oraz prowadzenie kontroli w tym zakresie,
f)nadzór nad przygotowywaniem decyzji o przyznaniu dodatku mieszkaniowego lub jego odmowy,
g)nadzór nad prowadzeniem ewidencji działalności gospodarczej,
h)nadzór nad prowadzeniem zadań w zakresie obronności i Obrony Cywilnej, 
i)nadzór nad prowadzeniem dokumentacji i działalnością Ochotniczej Straży Pożarnej.

V. Wymagane dokumenty:
1.list motywacyjny,
2.życiorys -curriculum vitae,
3.kserokopie świadectw pracy,
4.kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, 
6.kserokopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
7.podpisane oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub kopia aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego” z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

Wymagane dokumenty z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Administracji i Promocji" należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub przesłać pocztą na adres: 
Urząd Miasta i Gminy w Serocku
Rynek 21
05-140 Serock.

Termin składania dokumentów upływa dnia 28.12.2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.serock.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Serocku. 

Z wybranym kandydatem Burmistrz Miasta i Gminy Serock zawiera umowę o pracę na okres próbny lub na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony. Po upływie okresu próbnego lub po upływie pracy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Burmistrz podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony. 

Burmistrz Miasta i Gminy Serock
mgr Sylwester Sokolnicki