Pracownicy Starostwa Powiatowego w Legionowie to osoby kreatywne, nastawione na klienta i jego potrzeby. Aby udoskonalać swoje umiejętności biorą udział w szkoleniach, na które Powiat pozyskał środki unijne. O tym, że klient jest najważniejszy, a jego satysfakcja po wizycie w urzędzie powinna być na jak najwyższym poziomie, wie każdy urzędnik legionowskiego starostwa. By wzmacniać kompetencje w tym zakresie, w ramach projektu „Eurojakość w urzędzie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, starosta wysłał swoich pracowników na kursy. Szkolenia rozpoczęły się w maju, potrwają do końca stycznia 2013 i obejmą kilka sesji. Dotychczas podczas warsztatów urzędnicy poznali tajniki idealnej obsługi klienta, dowiedzieli się co mogą zrobić, żeby maksymalnie zwiększać satysfakcję interesantów, a także nauczyli się, jak szukać dobrego rozwiązania każdej zaistniałej sytuacji. Pracownicy poszczególnych wydziałów starostwa odbyli już także szkolenia merytoryczne, pogłębiające ich wiedzę z dziedziny, w której pracują.
Kolejna sesja, która odbędzie się w listopadzie, dotyczyć będzie pracy zespołowej. W trakcie jej trwania urzędnicy nauczą się współpracować przy wykonywaniu codziennych zadań, a co za tym idzie skutecznie działać na rzecz klienta. Dalsza część warsztatów także poświęcona zostanie pracy z klientami. Wtedy też pracownicy utrwalą swoje umiejętności z zakresu urzędowego savoir vivre’u i dbania o wizerunek całego starostwa.
Tak wyszkolona kadra z pewnością będzie wiedziała co i jak robić, aby klient załatwiał swoje sprawy w Starostwie Powiatowym w Legionowie szybko i bezproblemowo. Urząd przyjazny klientom to credo władz powiatu, konsekwentnie realizowane już od kilku lat. Szkolenia z cyklu "Eurojakość w urzędzie" to kolejny krok w tym kierunku.