8 lutego 2011
Zatrudnij się w Serocku

Urząd Miasta i Gminy w Serocku zatrudni na zastępstwo osobę na stanowisko urzędnicze ds. promocji i komunikacji społecznej

I. Wymiar etatu: 1 etat , umowa na czas zastępstwa.

II. Wymagania niezbędne:
1.obywatelstwo polskie;
2.wykształcenie wyższe;
3.umiejętność redagowania tekstów prasowych;
4.umiejętność biegłej obsługi komputera, Internetu, poczty elektronicznej oraz innych urządzeń biurowych;
5.komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
6.nieposzlakowana opinia;
7.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
8.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

III. Predyspozycje i umiejętności dodatkowe:
1.preferowane wykształcenie wyższe humanistyczne;
2.umiejętność budowania i stałego kontrolowania wizerunku gminy;
3.kreatywność, dyspozycyjność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista;
4.obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność;
5.podstawowa znajomość programu graficznego.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.współpraca z mediami;
2.współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie promocji ich działań;
3.współredagowanie Informatora Gminy Serock;
4.redagowanie pism i wystąpień;
5.obsługa korespondencji, w tym w zakresie współpracy z zagranicznymi miastami bliźniaczymi;
6.dziennikarska obsługa imprez gminnych;
7.administrowanie strony internetowej.

V. Wymagane dokumenty:
1.curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny,
2.kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
3.kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
4.kopie stron książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
5.kopia dokumentu poświadczającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego*
6.podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, *
7.podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
8.podpisana klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)*

Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem.

Wymagane dokumenty z dopiskiem: Oferta pracy na zastępstwo – stanowisko ds. promocji i komunikacji społecznej należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Serocku pok. nr 24 lub za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miasta i Gminy w Serocku
ul. Rynek 21
05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 21.02.2011 r.

* Druki oświadczeń są do pobrania na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w Serocku www.bip.serock.pl