STAROSTA LEGIONOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor w Referacie Zarządzania Kryzysowego
…………………………………………………………………………………….
/NAZWA STANOWISKA PRACY/
w wymiarze ½ etatu
1.Wymagania niezbędne:
a)Wykształcenie wyższe
b)Dobra znajomość komputera (Word, Excel, Internet)
c)Umiejętność analitycznego czytania aktów prawnych
2.Wymagania dodatkowe:
a)Kreatywność i umiejętność samodzielnej pracy
b)Znajomość prawa w zakresie ochrony informacji niejawnych
c)Staż pracy w administracji
3.Zakres wykonywanych zadań:
a)Koordynowanie organizacji współdziałania z instytucjami, organami kierowania, podmiotami oraz siłami i służbami realizującymi zadania ratownicze i ochrony ludności
b)Prowadzenie dokumentacji systemu wykrywania i alarmowania w powiecie
c)Aktualizacja planu operacyjnego funkcjonowania powiatu
4.Wymagane dokumenty:
a)Życiorys (CV)
b)list motywacyjny
c)dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Referacie Zarządzania Kryzysowego w terminie do dnia 03.02.2006 rok (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP). W przypadku nadesłania dokumentów pocztą, decyduje data stempla pocztowego, a natomiast w przypadku złożenia dokumentów osobiście , decyduje data wpływu.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późń. zm.).
Starosta Legionowski
Dorota Sowińska-Kobelak
Legionowo dn.19 stycznia 2006 r.
Starosta Legionowski ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Referacie Zarządzania Kryzysowego.
Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Biuro Obsługi Mieszkańca / Kancelaria (centrala) tel.: 22 7640 100, 22 7640 400 fax: 22 7640 450
Sekretariat starosty tel.: 22 7640 419, 22 7640 469
e-mail: kancelaria@powiat-legionowski.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00 - 16.00