Podinspektor d.s .Gospodarki Nieruchomościami
w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
w wymiarze 1 etatu
1.Wymagania niezbędne:
a)wykształcenie wyższe (prawnicze lub administracyjne)
b)znajomość kpa
c)umiejętność sporządzania umów cywilnoprawnych
d)umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel)
2.Wymagania dodatkowe:
a)łatwość pisemnego formułowania myśli oraz redagowania tekstów
b)umiejętność pracy w zespole
c)dyspozycyjność
3.Zakres wykonywanych zadań:
a)prowadzenie spraw związanych z regulacja prawną nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz Powiatu Legionowskiego
b)pozyskiwanie nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa oraz Powiatu Legionowskiego
c)prowadzenie spraw dotyczących spraw dotyczących roszczeń w stosunku do nieruchomości
d)przygotowywanie wystąpień do jednostek samorządu terytorialnego oraz administracji rządowej w sprawach dotyczących nieruchomości
4.Wymagane dokumenty:
a)Życiorys (CV)
b)list motywacyjny
c)dokument poświadczający wykształcenie (dyplom –ksero)
d)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (świadectwa pracy – ksero)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w terminie do dnia 16 lutego 2006 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie – (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu w wypadku dokumentów złożonych osobiście) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.).
Starosta Legionowski
Dorota Sowińska-Kobelak
Starosta Legionowski ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.
Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Biuro Obsługi Mieszkańca / Kancelaria (centrala) tel.: 22 7640 100, 22 7640 400 fax: 22 7640 450
Sekretariat starosty tel.: 22 7640 419, 22 7640 469
e-mail: kancelaria@powiat-legionowski.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00 - 16.00