16 maja 2007
Radca i inspektor bhp

Starosta Legionowski ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska pracy. Poszukiwani - radca prawny i inspektor ds. BPH.

Radca prawny

STAROSTA LEGIONOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w wymiarze 1 etatu na stanowisko
Radcy Prawnego

1.Wymagania niezbędne:
a)Wykształcenie wyższe prawnicze, wpis na listę radców prawnych

b)Teoretyczna i praktyczna znajomość prawa (w szczególności :finanse publiczne, zamówienia publiczne, prawa i postępowania cywilnego, prawa pracy oraz gospodarki nieruchomościami)

c)Dobra znajomość komputera (Word, Excel, Internet)

2.Wymagania dodatkowe:

a)Kreatywność i umiejętność samodzielnej pracy

b)Staż pracy na stanowisku radcy prawnego w jednostce samorządu terytorialnego

3.Zakres wykonywanych zadań m.in.:

a) wydawanie opinii prawnych
b) udzielanie opinii i porad prawnych
c) występowanie w charakterze pełnomocnika Starosty , Starostwa Powiatowego w postępowaniu sądowym

4.Wymagane dokumenty:
a)Życiorys (CV)
b)list motywacyjny
c)dokumenty poświadczające wykształcenie (ksero)
d)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (świadectwa pracy – ksero)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko Radcy Prawnego do dnia 28 maja 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie – ( decyduje data wpływu dokumentów do urzędu ) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.).
Do dokumentów aplikacyjnych powinno być także dołączone oświadczenie następującej treści: „Ja, niżej podpisany/a legitymując/a się dowodem osobisty Seria Nr oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych”.

Legionowo, dnia 15 maja 2007 r.


Inspektor ds. BHP

STAROSTA LEGIONOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

w wymiarze 1/2 etatu na stanowisko
podinspektora/inspektora ds. BHP

1.Wymagania niezbędne:
a)Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie BHP

b)Posiadanie pełnych uprawnień do wykonywania pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze BHP
c)Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu BHP

d)Dobra znajomość komputera (Word, Excel, Internet)

2.Wymagania dodatkowe:

a)Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
b)Komunikatywność i umiejętność współpracy
c)Umiejętność dobrej organizacji pracy

3.Zakres wykonywanych zadań m.in.:

a) obsługa pracowników Starostwa Powiatowego w zakresie problematyki BHP

4.Wymagane dokumenty:
a)Życiorys (CV)
b)list motywacyjny
c)dokumenty poświadczające wykształcenie (ksero)
d)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (świadectwa pracy – ksero)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora ds. BHP do dnia 28 maja 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do starostwa po wyżej określonym terminie – ( decyduje data wpływu dokumentów do urzędu ) nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.).
Do dokumentów aplikacyjnych powinno być także dołączone oświadczenie następującej treści: „Ja, niżej podpisany/a legitymując/a się dowodem osobisty Seria Nr oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych”.

Legionowo, dnia 15 maja 2007 r.