Od 1 lipca 2014 roku karty dla osób niepełnosprawnych będą wydawane przez przewodniczącego powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności.
W związku z wejściem w życie z dniem 1 lipca 2014r. przepisów
ustawy z dnia 23 października 2013 r.
o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw
(Dz. U. z 2013, poz. 1446)
informujemy o zmianie przepisów w zakresie dotyczącym
KART PARKINGOWYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od 1 lipca 2014 roku karty dla osób niepełnosprawnych będą wydawane przez przewodniczącego powiatowego zespołu do spraw orzekania o niepełnosprawności.
Karty wydane na podstawie dotychczasowych przepisów zachowują ważność do dnia określonego jako data ważności karty, nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2014r.
Od 1 lipca 2014r. wniosek o wydanie karty parkingowej należy składać do:
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Sowińskiego 4 w Legionowie
(„Przychodnia Jedynka”)
tel. 22 767 07 69