Na początku przyszłego roku rozpocznie się remont pomieszczeń, w których mieści się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Zaplanowana modernizacja podyktowana jest między innymi koniecznością dostosowania tej części budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych dla tego typu obiektów. Ponadto zakres prac obejmie wyremontowanie i przebudowę poczekalni dla Klientów odwiedzających Wydział Komunikacji. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby oddzielające Klientów od pracowników urzędu oraz wejście do budynku przebiegające przez salę obsługi wydziału. Na czas remontu pomieszczeń Wydziału Komunikacji obsługa Klientów w zakresie rejestracji pojazdów zostanie przeniesiona do sali konferencyjnej, zlokalizowanej na parterze starostwa. Dostępna liczba stanowisk obsługi pozostanie na obecnym poziomie.
Rozpoczęcie prac zaplanowano na połowę stycznia 2016 roku i będą one trwały około półtora miesiąca.
Uprzejmie informujemy, iż w czasie trwania remontu nie będzie możliwości umówienia się na konkretną godzinę z pracownikiem wydziału w celu załatwienia sprawy oraz nie będzie działał elektroniczny system zarządzania kolejką. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy, a o dokładnej dacie rozpoczęcia remontu będziemy informować na stronie internetowej powiatu oraz profilu powiatu na portalu społecznościowym Facebook.