Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i chcąc zapewnić najwyższy poziom obsługi, Starosta Legionowski powołał z dniem 1 marca Rzecznika Praw Klienta.
Została nim pani Agnieszka Załuska, która od listopada 2004 roku jest także Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.
Do jej obowiązków będzie należało stanie na straży jakości usług świadczonych w Starostwie i podejmowanie działań mających na celu osiągnięcie przez pracowników Starostwa najwyższych standardów obsługi mieszkańców powiatu legionowskiego. Rzecznik będzie też dbała, aby wszelkie działania pracowników Starostwa cechował wysoki profesjonalizm, zgodność z procedurami administracyjnymi, a przede wszystkim, aby ich rezultatem była satysfakcja klientów.
Dlatego też, w najbliższym czasie przeprowadzone zostaną badania ankietowe dające klientom Starostwa możliwość wypowiedzenia się na temat jakości obsługi, propozycji zmian i modyfikacji wewnętrznych procedur. Wyniki tych badań, jak także bieżąca analiza zgłaszanych problemów będą podstawą dla Rzecznika Praw Klienta do inicjowania zmian w charakterze pracy poszczególnych komórek Starostwa.
Zapraszamy zatem wkrótce do wzięcia udziału w badaniach jak także do stałego kontaktu z Panią Agnieszką Załuską (pokój 124, I piętro; tel. 22 764 01 24; adres e-mail rzecznikklienta@powiat-legionowski.pl )