22 marca 2007

E-wniosek - to działa!

Wydział Komunikacji w Starostwie Powiatowym w czwartkowy poranek. Przy każdym z czterech okienek rejestracji pojazdów klient, kilkanaście osób czeka na swoją kolej. Czekanie nie dotyczyło jednak wszystkich.

Przypomnijmy – dzięki usprawnieniu wprowadzonemu od 1 marca br. klienci Wydziału Komunikacji nie muszą stać w kolejce, aby załatwić swoją sprawę. Stworzono bowiem możliwość złożenia wniosku drogą elektroniczną, w konsekwencji czego klient zostaje umówiony na załatwienie sprawy na konkretny dzień i godzinę.
 

Foto
Pan Jerzy Rzewuski nie musiał czekać w kolejce do okienka...
Co do tego, że warto z tego skorzystać, nie miał wątpliwości pan Jerzy Rzewuski z Legionowa, który jako pierwszy uniknął czekania w kolejce. – Komputer jest moim narzędziem pracy. Często korzystam ze światowych zasobów Internetu, który jest kopalnią informacji. Naturalne więc było dla mnie zajrzenie na stronę Starostwa, kiedy pojawiła się potrzeba załatwienia tu sprawy. I, ku mojej radości, dowiedziałem się, że mogę sobie ułatwić życie.



Zapytany, czy wprowadzone rozwiązanie spełniło jego oczekiwania, pan Jerzy potwierdził i dodał, że każdemu poleciłby skorzystanie z e-wniosku. Dodajmy, że cały czas prowadzone są prace nad dalszymi usprawnieniami. Już wkrótce wniosek będzie można wypełnić on-line i wysłać go bezpośrednio ze strony Powiatu Legionowskiego, bez konieczności szukania w BIP-ie formularza wniosku i wysyłania go, jako załącznika do wiadomości elektronicznej. Z czasem planowane jest uruchomienie w Wirtualnym Biurze Obsługi podobnych udogodnień, dotyczących innych usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe mieszkańcom.

Foto
... sprawę załatwił przy wyznaczonym stanowisku.


Zachęcamy do korzystania z e-wniosku, jak również do zgłaszania swoich uwag i propozycji odnośnie działania pilotażowego programu obsługi na adres e-mail: komunikacja@powiat-legionowski.pl.