18 stycznia rozpoczął się remont pomieszczeń, w których mieści się Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Przeprowadzana modernizacja podyktowana jest między innymi koniecznością dostosowania tej części budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych dla tego typu obiektów. Ponadto zakres prac obejmie wyremontowanie i przebudowę poczekalni dla Klientów odwiedzających Wydział Komunikacji oraz przeniesienie z pierwszego piętra na parter obsługi z zakresu praw jazdy. Dodatkowo zlikwidowane zostaną szyby oddzielające Klientów od pracowników urzędu oraz wejście do budynku przebiegające przez salę obsługi wydziału.
Na czas remontu pomieszczeń Wydziału Komunikacji obsługa Klientów w zakresie spraw związanych z pojazdami, w szczególności rejestracja pojazdów, została przeniesiona do auli zlokalizowanej na parterze starostwa. Dostępna liczba stanowisk obsługi nie uległa zmianie.
Ponadto uprzejmie informujemy, iż w czasie trwania remontu nie ma możliwości umówienia się na konkretną godzinę z pracownikiem wydziału w celu załatwienia sprawy, nie działała elektroniczny system zarządzania kolejką oraz nie jest dostępna aplikacja do złożenia wniosku online o rejestrację pojazdu.
Godziny obsługi Klientów pozostały bez zmian tj. poniedziałek 8.00-17.30, wtorek-piątek 8.00-15.30. Kontakt telefoniczny z pracownikami zespołu ds. pojazdów możliwy jest pod numerami telefonów: (22) 764 01 52, (22) 764 01 57. Prace modernizacyjne potrwają do końca marca.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie utrudnienia.