Szkolenie było jednodniowe i zakończone było egzaminem, po którym uczestnicy otrzymali dyplomy potwierdzające jego ukończenie. Zaproszenie do udziału w Forum skierowane było do osób zajmujących się problematyką informatyzacji i budowy społeczeństwa informacyjnego. Ich udział w dyskusji był możliwością uzgodnienia działań w realizacji zadań samorządów, w tym z wykorzystaniem tworzonej Sieci Pełnomocników ds. Społeczeństwa Informacyjnego.
Pełnomocnikiem może zostać Wójt, burmistrz, prezydent lub starosta sam zdecyduje, który z jego pracowników jest najbardziej kreatywny. Oczywiście musi to być osoba dobrze poruszająca się w zagadnieniach związanych z informatyką, internetem ale gotowa sprawnie zająć się promocją i rozwojem. Pełnomocnicy będą osobami wspierającym, czy wręcz realizującymi wszelkie projekty z zakresu społeczeństwa informacyjnego kierowane do różnych instytucji oraz środowisk działających we wspólnotach samorządowych.
Serwis Samorządowy PAP objął patronat medialny nad przedsięwzięciem.
19 grudnia 2005 r. w Warszawie w Hotelu Gromada, pl. Powstańców Warszawy 2 odbyło się pierwsze szkolenie dla Pełnomocników.
Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Biuro Obsługi Mieszkańca / Kancelaria (centrala) tel.: 22 7640 100, 22 7640 400 fax: 22 7640 450
Sekretariat starosty tel.: 22 7640 419, 22 7640 469
e-mail: kancelaria@powiat-legionowski.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00 - 16.00