18 czerwca 2007
Zostań dyrektorem OPS
Prezydent Miasta Legionowo ogłasza nabór na stanowisko dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie

Prezydent Miasta Legionowo
ogłasza nabór na stanowisko
dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie




I. Wymagania niezbędne:

1. posiada obywatelstwo polskie
2. wykształcenie wyższe,
3. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej,
4. posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończenie studiów podyplomowych,w których programie uwzględniono minimum programowe specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
6. opinia (referencje) z poprzedniego miejsca pracy lub aktualnego miejsca pracy,
7. niekaralność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z 17.12.2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 roku Nr 14, poz. 114),
8. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
9. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
10. pisemne przygotowanie ogólnego programu działalności oraz koncepcji zarządzania Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
11. dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: kodeksu pracy, o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, o finansach publicznych.

II. Wymagania dodatkowe:

1. ukończone studia podyplomowe z zakresu:
- ustroju samorządu terytorialnego,
- zarządzania organizacją,
- funduszy pomocowych,
2. dyspozycyjność, komunikatywność,
3. umiejętność kierowania zespołem.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Dyrektora:

1. organizowanie pomocy społecznej na rzecz mieszkańców miasta Legionowo,
2. organizacja pracy Ośrodka Pomocy Społecznej,
3. odpowiedzialność za całokształt działalności Ośrodka Pomocy Społecznej,
4. nadzór nad gospodarką finansową Ośrodka Pomocy Społecznej,
5. gospodarowanie powierzonymi składnikami majątkowymi,
6. odpowiedzialność za poziom pomocy społecznej na terenie objętym działalnością Ośrodka Pomocy Społecznej,
7. zatrudnianie i zwalnianie pracowników, pełnienie roli pracodawcy w stosunku do pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej.

IV. Wymagane dokumenty na wyżej wymienione stanowisko:

1. list motywacyjny,
2. życiorys - curriculum vitae,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia),
5. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
6. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
7. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (dotyczy kandydatów, którzy je posiadają),
8. zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy, wydane przez lekarza pierwszego kontaktu,
9. kserokopie strony książeczki wojskowej z wpisami dotyczącymi przebiegu służby wojskowej, w przypadku gdy o pracę ubiega się mężczyzna,
10. oświadczenie o niekaralności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w trybie ustawy z 17.12.2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14, poz. 114),
11. podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
12. informacja z Krajowego Rejestru Karnego, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, opatrzona datą nie wcześniejszą niż trzy miesiące przed jej złożeniem,
13. opinia (referencje) z poprzedniego miejsca pracy lub z aktualnego miejsca pracy,
14. pisemne przygotowanie ogólnego programu działalności oraz koncepcji zarządzania Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
15. oświadczenie o gotowości podjęcia pracy z dniem 16 lipca 2007 r.

Dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny zawierać podpisaną klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Legionowo w Biurze Obsługi Klienta, budynek A pok. Nr 2 lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Miasta Legionowo
ul. marsz. J.Piłsudskiego 3
05-120 Legionowo


Termin składania dokumentów upływa dnia 29.06.2007 r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miasta Legionowo po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.legionowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Legionowo.

Z wybranym kandydatem Prezydent Miasta Legionowo zawiera umowę o pracę na czas określony a w szczególnie uzasadnionych przypadkach na czas nieokreślony.
Po upływie okresu pracy wynikającej z umowy zawartej na czas określony, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy na zajmowanym stanowisku, Prezydent Miasta podejmuje decyzję o zawarciu umowy o pracę na czas nieokreślony.



Prezydent Miasta
/-/ Roman Smogorzewski