23 lipca 2007
Numerek w starostwie
Wychodząc naprzeciw sugestiom i oczekiwaniom interesantów powiatowy urząd wprowadził w Wydziale Komunikacji od 23 lipca 2007 r. system do kierowania ruchem klientów.

W najbardziej obleganym miejscu legionowskiego starostwa, jakim jest Wydział Komunikacji, pojawiło się urządzenie do wydawania kolejno numerowanych biletów. Każdy klient, kierując się instrukcjami wyświetlonymi na ekranie dotykowym, pobiera bilet z kolejnym numerem. Następnie należy poczekać, aż na wyświetlaczu ukaże się otrzymany numer oraz numer stanowiska, w którym zostaniemy obsłużeni.
 

Foto
Pierwsze kroki kierujemy do automatu wydającego numerki


To już kolejne z rozwiązań, wprowadzanych w ramach pilotażowego programu obsługi klientów, które ma za zadanie usprawnienie pracy wydziału, skrócenie czasu oczekiwania i obsługi klientów oraz podniesienie komfortu obsługi.

Foto
Na wyświetlaczu przeczytamy, w którym okienku zostaniemy obsłużeni