Dziś w Wirtualnym Biurze Obsługi uruchomiony został formularz, za pomocą którego można wysłać wniosek do Wydziału Komunikacji.
Od 1 marca br. działa w Wydziale Komunikacji pilotażowy program obsługi, który wprowadził możliwość składania wniosków o rejestrację pojazdów przez Internet, tj. wysyłania wypełnionego wniosku pocztą elektroniczną. Każdy, kto skorzystał z tej możliwości, został umówiony na konkretny dzień i godzinę, dzięki czemu załatwił swoją sprawę bez stania w kolejce.
Od dziś w Wirtualnym Biurze Obsługi pod hasłem "Elektroniczny wniosek - załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji" działa formularz, który można wypełnić on-line i wysłać bezpośrednio ze strony internetowej Powiatu. Został stworzony, aby jeszcze bardziej uprościć procedurę korzystania z tej formy składania wniosku. Jego największą zaletą jest fakt, iż prowadzi wypełniającego krok po kroku, generując na koniec wniosek, który zostaje wysłany do Wydziału Komunikacji.
Pozostała część procedury pozostała bez zmian. Po otrzymaniu wniosku pracownicy starostwa kontaktują się z klientem i podają termin załatwienia sprawy. Pamiętajmy, że w umówionym dniu należy przybyć z kompletem koniecznych dokumentów. Jeśli nie będziemy załatwiać sprawy osobiście, może to zrobić prawnie umocowany pełnomocnik.