Z uwagi na sytuację związaną z pandemią COVID-19 wejście do budynku urzędu dla mieszkańców załatwiających sprawy z zakresu rejestracji pojazdów oraz praw jazdy znajduje się od strony ul. Fabrycznej. Oczekujący na obsługę na zewnątrz budynku proszeni są o wybranie jednej z kolejek w zależności od rodzaju załatwianej sprawy, zgodnie z oznakowaniem zamieszczonym na tabliczkach informacyjnych. Wejście na salę obsługi odbywa się po zaproszeniu przez pracownika urzędu. Osoby umówione na wizytę pracownik zaprasza o ustalonej godzinie. Na czas trwania obostrzeń związanych z pandemią elektroniczny system zarządzania kolejką został wstrzymany.
Starostwo Powiatowe w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Biuro Obsługi Mieszkańca / Kancelaria (centrala) tel.: 22 7640 100, 22 7640 400 fax: 22 7640 450
Sekretariat starosty tel.: 22 7640 419, 22 7640 469
e-mail: kancelaria@powiat-legionowski.pl
Godziny pracy:
poniedziałek 8.00 - 18.00, wtorek - piątek 8.00 - 16.00