Od 1 września br. (poniedziałek) Starostwo Powiatowe uruchomiło punkt kancelaryjno-informacyjny w Ratuszu Miejskim w Legionowie.
Wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców powiatu legionowskiego władze Starostwa Powiatowego uruchomiły punkt informacyjno-kancelaryjny urzędu w Ratuszu Miejskim w Legionowie, który mieści się przy ul. Piłsudskiego 41. W kancelarii można pobrać wnioski i zapoznać się z kartami usług, które precyzują szczegółowo sposób załatwiania poszczególnych spraw przez Starostwo. Osobista obecność w urzędzie przy ul. Sikorskiego jest jednak konieczna w przypadku składania wniosku dotyczącego wyrobienia nowego dokumentu paszportowego i zaproszenia cudzoziemca, rejestracji pojazdu oraz uzgodnień projektów budowlanych. Pragniemy jednocześnie poinformować, że nadal funkcjonuje kancelaria mieszcząca się na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie.