15 lipca 2008

Pracuj w PCPR

Dyrektor PCPR w Legionowie poszukuje specjalisty pracy z rodziną.

1.Wymagania niezbędne:
a)
· obywatelstwo polskie,
· co najmniej 3-letni staż pracy,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz praw publicznych,
· ukończone studia wyższe magisterskie na jednym z kierunków: pedagogika, psychologia, politologia i nauki społeczne, socjologia lub ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku praca socjalna,
· brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
· znajomość obsługi komputera w środowisku Windows,
· znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
· samodzielność i operatywność,
· zaangażowanie i dyspozycyjność,
· umiejętność analitycznego myślenia,
· komunikatywność

2.Wymagania pożądane:
· Doświadczenie na podobnym stanowisku.
· prawo jazdy kat. B

3. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
· Organizowanie i prowadzenie poradnictwa rodzinnego dla rodzin naturalnych i zastępczych.
· Nabór i szkolenie kandydatów na rodziny zastępcze i pogotowia rodzinne.
· Kierowanie dzieci do placówek opiekuńczo-wychowawczych.
· Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad placówkami opiekuńczo-wychowawczymi.
· Koordynowanie wdrażania powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych.
· Organizowanie powiatowych ośrodków wsparcia.
· Przeprowadzanie wywiadów społecznych.
· Prowadzenie rozliczeń finansowych oraz sporządzanie sprawozdań i analiz z zakresu swojego stanowiska.
· Opracowywanie i wdrażanie programów pomocy społecznej realizowanych w ramach działalności PCPR w Legionowie.
· Współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi w sferze pomocy społecznej.

4.Wymagane dokumenty:
a) Życiorys (CV) ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) kserokopie świadectw pracy, 
g) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku (dopuszczalne zaświadczenie wydane przez lekarza pierwszego kontaktu). 


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko „Specjalista pracy z rodziną” w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie - w terminie do dnia 1 sierpnia 2008 r.

Aplikacje, które wpłyną do Centrum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późń. zm.).