Od maja 2012 do końca lutego 2013 roku, urzędnicy Starostwa Powiatowego w Legionowie zdobywali wiedzę i umiejętności z zakresu bezpośredniej obsługi klienta, współpracy w zespole oraz podstaw marketingu i promocji jednostki samorządowej.
Do tej pory odbyły się 44 szkolenia, w których uczestniczyło 132 pracowników Starostwa. Przed nami jeszcze 43 szkolenia: pod hasłem „komputerowe prawo jazdy”, pogłębiających znajomość specjalistycznego oprogramowania używanego w urzędzie, kończących się egzaminem certyfikującym ECDL, kilkanaście szkoleń z zakresu wiedzy specjalistycznej obowiązującej urzędników starostwa oraz kilka szkoleń dla kadry zarządzającej. Dotychczas pracowaliśmy nad:
Gwarancją Profesjonalizmu Starostwa - wprowadzamy Standardy Obsługi Klienta, których wdrażanie rozpoczęło się w marcu 2013.
Wizerunkiem starostwa
Sprawnym zarządzaniem w starostwie - w ramach projektu odbyły się 4 sesje sprawnego zarządzania w starostwie, w których uczestniczy kadra kierownicza.
Sprawne zarządzanie w urzędzie jest wspomagane również przez proces badania kompetencji kadry kierowniczej starostwa oraz proces wprowadzenia systemu ocen pracowniczych opartych na rozwoju kompetencji.
|